IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Kedd

2007.05.22. 20:16 Irodai Patkany

Hétfőn Vörös Henrik (az egyik norvég felsővez) ebéd közben meginvitált az irodájába, hogy majd ebéd után ott beszéljük meg a meló részleteit, ne itt burkolás közben, ami végülis érthető. Miután szájszervemmel feldolgoztam az utolsó túrógombócot is a tányéromról, felmentem a vikinghez, de persze még lent falt a kákabélű. Ekkor szúrtam ki a kis ezüstszín hűtőt az irodájában, kinyitottam, és tele volt piával. Felül sör, alatta két Finlandia, legalul meg sorakoztak a pezsgők. Nem tököltem, behúztam két sztellát és iszkoltam elfelé a zsákmánnyal. Megrészegülve a szerzés örömétől kavarogtam a folyosón, mikor meghalottam mögöttem (szerencsére még jó messziről) a kis Leaf Ericsson markáns hahotázását, mindíg tréfálkozik valakivel, nagyon huncut. Gondoltam jobb lesz szublimálni, mielőtt meglátnak a sörökkel, csakhogy a folyosó kurvahosszú és szűk. Szerencsére pont elértem a sarki budit, így sikerült észrevétlen maradnom. Hiretelen ötletből vezérelve betettem a söröket a vécétartályba, gondoltam ott nem nézelődik senki, és még hidegen is maradnak majd.
Ma kettő felé már nagyon untuk a melót Jancsival, ezért elindultunk a slozira sörözni, szívni egy cigit, szóval lazítani. Odamenet látjuk ám, hogy a tetőre vezető ajtó sarkig nyitva, valószínű a légkondi szerelő szakbarbár brigád hagyhatta nyitva. Összenéztünk Jancsival, gyorsan elrohantam a budiba a sörökért (tényleg hidegek maradtak), és téptünk fel a tetőre! A kilátás egyszerűen leírhatatlan, nagyon messzi ellátni pedig nem magas az épület. Találtunk pár döglött galambot, talán az áram csapta őket agyon, talán a klíma, fene se tudja. Mindenesetre kiültünk szépen az épület szélére a sörökkel, lelógattuk a patánk és halott galambokkal dobáltuk a gyanútlan járókelőket.
,,Isten beszél hozzád bazmeg, ne nézzél föl mert rám nem lehet, sétálj tova seggfej" - kiáltott le Jancsi egy motorosdzsekis gizdának, aki majdnem kiszúrta a pozíciónk. Szerencsére a nap a hátunk mögül sütött, így lentről bajos lehetett fellátni hozzánk. Mikor kifogytunk sörből és galambból, zárásképp Jancsi elsétált az üvegfalú homlokzathoz, és fentől végig húgyozta az üveget. Nehéz volt belőni a szöget, de végül sikerült neki. Szép napunk volt, na.

8 komment

Címkék: sör viking galamb

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr5585521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucu-a-barom 2007.05.23. 01:18:49

Laza, főleg a döglött madarak romantikus eleme tetszett.Egészség Patkány és Jancsi.
ui:60ban épült koli sem jobb/ca 45 fok celsius/

Joji 2007.05.24. 12:47:43

Picit fikciószagú azért xD

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.05.24. 15:21:15

Hallanád hogy meséli el Jancsi a haveroknak. Nem kicsit szinezi ki, hanem olyan eseményeket is beletesz nagy lelkesedésében, amik egyszerűen nem történtek meg. Én inkább kihagyok néhány részletet (néha sokat), amitől pergőbb a sztori meg stílusosabb leírva, hozzá nem szoktam tenni tartlami elemeket.

webmotion@crpl.hu · http://webmotion.crpl.hu/ 2007.05.24. 20:16:03

Jessz, végre megint OfficeHack! :D

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.24. 21:16:31

Sörözés közben Patkányt is sokszor elragadja a szenvedély, és kicsit színesebbek a sztorik, dehát végülis ezért is hívjuk sörözni. :)

Az alapsztorikhoz nem fér kétség, Jancsi egy állat. Patkány se semmi. Két öltönyös punk.

Joji 2007.05.29. 10:58:18

Hát a mi IT-nkon G és én vagyunk a fekete bárányok , de hasonló dolgokat meg sem merünk kockáztatni xD
Tul jól fizetnek ahogy , hogy kirugassam magam...kurva vagyok xD
süti beállítások módosítása