IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Ha én leszek a világ ura...

2012.05.02. 09:44 Irodai Patkany

Csak legyen már ebédszünet, baszki – gondoltam, de lehet, hogy ki is mondtam. Ha teljes szívemből kívánok valamit, néha megesik, hogy ki is mondom hangosan. Persze hiú ábránd volt délelőtt fél tízkor az ebédszünetre gondolni. Tudnám, mi a faszért kell nekem nyolcra bejárnom. Ha én leszek a világ ura, ezt a nonszensz farokságot azonnal eltörlöm. Vote for me. Szívből tudom gyűlölni azokat a geciket, akiknek reggel hatkor felpattan a szemük, és máris energiával teli, tettvágytól fűtve, jókedvűen néznek elébe életük következő legjobb napjának. Nekik csicseregnek a madarak, finom a kávé, illatos a péksütemény, csilingel a kedves villamos. Nekem a rohadék madarak rémes lármája megkeseríti az utolsó ágyban töltött perceket is, öklendezve nyelem a - pofámban fogkrémmaradékokkal összekeveredett - hipó ízű kávét, és csak a szerencsén múlik, hogy a sínek között félkómásan kódorogva nem gázol halálra a kurva villamos. Végtelenül cinikus fasz tudok lenni, őszintén leszarom a rákos kisfiúkat, a táguló ózonlyukat, a döglődő bálnákat, a könnyező Szűzanyát, az aktuálpolitikát és az összes létező társadalmi problémát. De, hogy a hivatalos nap kezdetét reggel nyolc-kilencről tegyük át végre dél-egy órára, egy olyan igaz ügy, amiért hajlandó vagyok bármit megtenni, bámészkodó, másokon röhögő tüntetés-turistából igazi aktivistává válni. Kurvára észre kéne venni, hogy a feudális, paraszti társadalmak korát – ahol természetes, hogy az ember életét az állatokhoz igazítja, velük kel és velük tér nyugovóra – technikailag már túlléptük, ideje lenne föleszmélni és életritmusunk is a magunk kezébe venni. Nevetséges fejlettnek nevezni egy olyan világot, ahol egy kakas – egy bárgyú, ostoba állat, egy a megannyi közül, akiket uralmunk alá hajtottunk – dönti el, hogy mikor kezdjük el a napunk. Alapvető nemzetgazdasági érdek, hogy ne az határozza meg, mikor kapcsolom be a számítógépem, hogy hánykor kel a tehén, hanem az, hogy mikor vagyok a legproduktívabb. Természetesen léteznek a fent nevezett gecik, akik tényleg felébrednek, amikor a tehén is, valami ősi, paraszti ösztöntől vezérelve, nem értem azonban, miért kéne az emberiség továbbfejlődött, gondolkodó felének ezekhez az ösztönlényekhez igazodnia. Tudományosan bizonyított tény, hogy a későn kelők intelligensebbek a hajnalban kelőknél, mégis hozzájuk kell igazodniuk, aminek egyetlen oka, hogy előbbiek a kialvatlanságtól nem tudnak világosan gondolkodni, különben már rég rájöttek volna, hogy mi a hányás. Bár én még félálomban is jobb munkát végzek, mint az irodába reggel elsőként rózsás arccal, kicsattanó munkakedvvel becsattanó idióták. Biztos vagyok benne, hogy a következő genocídium áldozatai nem zsidók, vagy örmények, hanem a kibaszott korán kelő gecik lesznek.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr1004481094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Traktoros Pista 2012.05.02. 10:04:18

Maximálisan egyetértek. Lámpavasra a koránkelőkkel!!!
ps.
Jó lesz ez a blog csak plíz kicsit sűrűbben posztolni!!!

2012.05.03. 16:22:15

Nem tudtam megszokni spanyol orszagban,hogy 8 orakor meg epp,hogy pirkad. Az elso kocsma 10-kor nyit es 2-kor minden bezar, hogy aztan este 9 kor meg nyugodtan vasaroljon az ember es ekkor meg egyedul uldogeljek egyy etterembe mert a vacsora csak kesobb kezdodik. Idobe telt mig rakottem az eletet itt is a kakasokhoz meg a tehenekhez igazitjak.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2012.05.08. 22:13:12

Namost ha délben kezdesz, és még egy laza másfél órás ebédszünetet is beraksz, akkor te fél tízig el sem hagynád az irodát? Namost értem, hogy pörgeted a GDP-t azzal, hogy hívod az éjjeli pizzafutit, aki jó sok áfát fizet be a késői óra miatti túlszámlázásból kifolyólag, de te komolyan 10-f11-re akarsz hazaérni?

Akkor már inkább a 4 napos munkahétért küzdenék, minden nap 9,5 órát szívni melóban, majd 3 nap szabi. Esetleg ha már nagy a jólét, akkor lemehet ez három nap hatórás meló, majd 4 nap szabira is, de akkor meg már minek is bejárni. Elég megtudni valami kínos dolgot a főnöktől, és megzsarolni. A titkot otthon is lehet őrözni, csak utaljátok a zsét. (forrás:harcosok klubja)

Röviden: Örülök, hogy ismét írtok!

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2012.05.08. 23:02:49

@Öltönyösrabszolga: Igazából egyfelől igazad van, csak nem úgy ahogy írod. Nem csak a munkaidő kezdetét ( és végét) kellene átrendezni, hanem a fix 8-9 órás munkanapot elfelejteni végre a picsába. Persze mikor először eszembe jutott, azt hittem megint kitaláltam valami újat, aztán rágugliztam és kiderült, hogy persze már kitalálta más. Mindig ez van bakker.

LúzerMan 2012.05.09. 22:52:15

Köszi, hogy újra itt vagy!
Ez most kicsit filozofikusra sikerült, de azért jó.
Remélem lesznek bejegyzések a hétköznapokról is!

andorka 2012.05.15. 20:41:50

baszki, egy év kellett egy poszthoz? egyébként meg hómofisz, az kell neked. igaz akkor nincs körülötted a sok balfék akiken röhögni lehet, nincsenek ott a csajok, akiknek az intrikáit lehet hallgatni a konyhában, meg nincs semmi érdekes . csak ez a kibaszott meló, gombnyomogatás, táblázattöltés.

Csigorin 2012.05.16. 13:51:15

arrol kene mar leszokni hogy be kelljen jarni abba a tetves irodaba.

Adjanak ki nyolcoranyi melot, es bizzak a dolgozora hogy mikor, mettol-meddig csinalja meg.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2012.05.16. 18:01:37

@Csigorin: szívemből szólsz. ROWE a neve vagy mi a répa, Amerikában páran már elkezdték, de a válság eléggé elvette a kedvét minden vállalkozó szellemű hr-esnek.

PoliticoPithecus 2012.05.29. 16:51:50

Hogy is mondja Jerofejev?

"Na jó, rendben van, hitvány alak vagyok. Egyébként is megfigyeltem, hogy aki reggel rohadtul érzi magát, pedig estére teli van álmokkal, ötletekkel, és majd szétfeszíti az energia - hát az bizony szörnyen hitvány ember. Reggeli rosszullét, esti szárnyalás - erről ismerszik meg a hitvány ember. Ellenkező esetben azonban, ha valaki már kora reggel összeszedi magát, és teli van reményekkel, estére viszont gyengeség keríti hatalmába, nos, akkor biztosan aljas, önző, középszerű emberrel van dolgunk. Undorodom az ilyen embertől. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én undorítónak találom.

Persze vannak olyanok is, akik reggel-este egyformán jól érzik magukat, ugyanúgy örülnek a napfelkeltének, mint a napnyugtának - hát ezek egész egyszerűen gazemberek, csak utálattal tudok szólni róluk. Na és aki reggel-este egyformán rosszul érzi magát, arról az emberről már nem is tudom, mit mondjak, az egy utolsó senkiházi faszkalap, merthogy nálunk az italboltok este kilencig nyitva tartanak, sőt a jeliszeveji egészen tizenegyig, ezért - hacsak nem tartozol a söpredékhez - estére feltétlenül összeszedheted magad, valami vacak mélységet bármikor meg tudsz nyitni magadban."

Lil 2012.06.10. 03:57:13

elolvastam visszamenőleg az egész blogot és imádom, ti dobjátok fel az amúgy uncsi irodai munkámat :) sajnálom h ilyen ritkán írtok :/ de ha lesz blogtali (remélem h lesz :)) ha már ilyen ritkán irtok, akkor ott szeretnék lenni :)) még kell egy-két tipp hogyan tudnám túlélni az uncsi irodai hétköznapokat ;)

GL-581 g 2012.06.14. 17:10:06

Patkány 4 prez! Remek ötlet!!!

Vannak ugyebár pacsirta típusú emberek, és bagoly típusúak. Ez tudományos tény. Ennek ellenére torz társadalmunkban a koránkelés és a reggeli modoros vigyorgás rohadt nagy erénynek számít, ennek ellentéte, az akár tízig-éjfélig aktív munkavégzés, a hajnalig fennmaradás és a késő esti film megnézésének képessége valahogy a lustasággal és a haszontalansággal kapcsolódott össze.
De most komolyan: nem röhejesen ciki az, akinek már fél kilenckor leragadnak a szemei?! Nyáron még a nap is fenn van, könyörgöm!

Sosem értettem, hogy mit számít az, hogy azt a 6-8 óra alvást az ember 20-21 órakor, vagy 01-02 órakor kezdi meg. Az ébren töltött órák száma nem változik.

Utálom a pacsirtákat. Nekem csak bagoly típusú barátnő kell... és valami rugalmasabb munkarend is jó lenne. :D

@Lil: Én is így lettem fan. :D Egy linket követtem, majd elolvastam az egész blogot, majd újra. :DD Sok hasznos tudás és mély bölcsesség forrása ez a blog...

fodor balazs 2012.06.19. 23:43:16

Sajnos a vidéki és a városi életforma elég nehezen egyeztethető össze. Aktatologatáshoz, meg ilyen szétcivilizált melókhoz én sem igazán értem mi értelme a korán kelésnek, viszont azért a vidék egy más tészta. Nem csak azért, mert a madarak, meg a többi állat, hanem mert például nyári kánikulában gályázzon kint a napon akinek két anyja van. És mivel a napot nem lehet megnyújtani, ezért kell reggel kelni, hogy aztán déltájt beleférjen egy kis szieszta. De ez csak azokra vonatkozik, akik mezőgazdival foglalkoznak, vagy van egy vidéki telkük, vagy ilyesmi.
Egyébként mély bölcsességnek nevezni -- irónia nélkül -- nettó hülyeség, viszont jókat lehet röhögni az írásokon, ez tény. :)

Lil 2012.07.14. 11:47:45

én dolgozom délelőtt és délután is speciel a délutáni munkát jobban utálom mert akkor jó eleve többet alszom de későn végzek így olyan mintha az egész nap kárba veszett volna. úgy jó ha mondjuk délelőtt vagyok és másnap csak délután kell bemenni akkor enyém az egész este és lehet bagolykodni :) de ennek is van hátránya hiszen akkor a héten van egy olyan nap is amikor este végzek és másnap délelőtt kell bemenni :S
én is azt vallanám h dolgozzunk 4 napot 9 és fél órában és pihizzünk utána 3 napot ;) a pénteket már amúgy is "kis szombatnak" hívjuk :)

@GL-581 g: van benne egy két dolog ami megfogadható de lány létemre a nagyját nem tudnám bevállalni :))

Moncsycica 2012.10.09. 15:44:47

Haliho,vegre uj post:)
BTW.igazabol nemtudom,hogy nektek itt bejonne -e,Athabaskan (ALTA,Canad) v.meg eszakabra,nyaron este 23-korul is ugyanolyan vilagaos van,mint Budapesten delben,meg reggel is,so csak par orara van sotet,telen meg mar delutan 2-kor is mukk sotet tud lenni.Mondjuk,ha csak egy fele evet meloznatok,es a masik felet akar Aruban vagy Panaban,akkor bizti bejonne,neeem?!Mondjuk Patkany esteleg hibernaland magad telen az officeban,nem?!A Patkanyok alszanak "teli almot"?Vagy azt maskent hivjak..D:)

narkoslettaunoka 2013.03.05. 08:15:11

Nah, ez úgy tűnik lehalt... Kár, szerettem. Leveszem a könyvjelzősávról. Köszi, f@sza volt!

Moncsycica 2013.05.29. 23:29:59

Hali,mar nagyon unatkoztam...visszaolvasgattam az elozoket...MI VAN mar Veletek?Nyertetek a lotton????Ezt nemhiszem el,hogy nemtortenik semmi..abban a jo oreg irodaban?!Amugy nemtudom,de valahogy talan motivalni kene benneteket ,hogy orommel jarjatok be...akkor bizti tobb postolnivalo is lenne....

Moncsycica 2013.05.29. 23:36:31

OMG,mekkora baromsagot irtam...ezt teszi a sok melo:((( sorry
süti beállítások módosítása