IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Hétfő

2008.09.22. 20:36 Irodai Patkany

Reggel nyolc, szokásos hétfői meeting, tejeskávé íze még a számban. Pierre ma nagyon elemében van, ide-oda fickándozik a notebookja meg a projektor között. A reggeli intravénás koffein megemelte a vérnyomását a megszokott 160-ról 220-ra. Szinte látom amint lüktető szíve mellkasából kiszakadva az íróasztalon dobog tovább. Klárika sikongat, a kollégák szörnyülködve fordítják el tekintetük, Tibi telehányja a zakóm zsebét. Én meg csak ülök és vigyorgok, nézem ahogy a főnököm utolsó csepp vérét is az iroda falára spricceli csoffadt teste fogságából kiszabadult szíve.

Pierre elindítja a prezentációt, ideje felébredni. Az első dián a meeting témái láthatóak vázlatpontokban. Hárman máris jegyzetelnek, sercegnek a golyóstollak a drága famentes papíron.

-          Mit írnak a pöcsök? Ezek csak a témák, erről fogunk beszélni bazmeg…

Kérdezem Tibitől, kissé hangosabban mint szeretném, háromból kettő hátra is néz. Majdnem megkérdezem, hogy mit néznek, de Tibi csendre int. Nem baj, amúgy is frappánsabb lett volna a harmadiktól megkérdezni, hogy miért nem mer hátra nézni.

Pierre már a harmadik diánál jár, mondom én, hogy nagyon pörög. Egyébként nem francia a srác, vagy ilyesmi, csak elfelejtette a zakója ujjáról levágni a PIERRE CARDIN márkajelzést büszkén hirdető cetlit. Már csak egy vékonyka cérnaszál fogja, de rendületlen ott fityeg minden reggel. Pierre az utóbbi időben fogyott vagy húsz kilót, az irodában fogadásokat lehet kötni, hogy miért. A csajok szerint tolja az ápdétet meg a norbitornát, a srácok szerint a kokóról átszokott a herkára. Engem nem különösebben izgat a dolog, de azért feltettem egy ötöst a hernyóra.

Az ablakon besüt a nap: látom magam amint a kedvenc balatoni kocsmám komló lugasában gyöngyöző rozé mellett múlatom az időt. De tényleg, miért vagyok még ebben a neonfényű gipszkarton-dzsungelben ezekkel az unalmas figurákkal? Mert irodai patkány vagyok. Nekem a napfényt neonlámpák sugározzák, álmennyezet az égbolt, a víz fika ízű klírvóter, a friss szél pedig a légkondicionálóból fúj. Élem műanyag életem, és azért járok reggel nyolra, hogy ez a mesterséges világ fenntartható legyen.

Fuck it, úgyis hideg van már a Balatonhoz. És ki iszik reggel nyolckor rozét? Meg a mobilom úgyis megszólalna, hogy miért nem vagyok még az irodában…

 

16 komment

Címkék: balaton kávé fityma iroda főnök

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr80676474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Creed23 2008.09.22. 22:58:16

Ez szép volt!
De komolyan!

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.09.22. 23:18:48

Muhhaha, ne hagyjátok abba, ez naggyon sirály, jeee :)). Kb. fél éve még én is csatlakoztam volna hozzátok, ha lett volna olyan titkárnő, akit meg tudok ott kúrni (vagy inkább hagyta volna, hogy megkúrjam :)). Mostmár saját bizniszt építgetek (fejléc), és megnyugodtam. Az Another F.U. song meg az új kedvencem. Még, többet, gyakrabban!

vorpex 2008.09.23. 08:55:54

Na végre, hogy megint irtok. Remélem, most már rendszeresen lesznek írások.

b0ris 2008.09.23. 09:42:53

Kezdesz kiégni patkány, valami jobbat vártam ennyi idő után...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.23. 15:56:04

Jó lesz ez. Újra fel kell venni a ritmust. Hajráf és hajcsatok!

b0ris 2008.09.23. 17:12:53

Télleg, ezekszerint váltottál melóhelyet? Mi történt a kiesett időben? Valamit majd írhatnátok a piázásokról is, remélem történt valami extrém :)

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2008.09.23. 19:11:18

Ú bazz, annyi hc bebaszós sztorim van, hogy csak abból lehetne egy külön blog. Csak az az egyetlen probléma, hogy ezen sztorik főszereplői a barátaim, akiknek életét nem szeretném kiteregetni. Ez már túl perszonál, kened?

Donhu 2008.09.24. 07:32:01

Patkány!
Akkor találj ki fiktív neveket. Mond, hogy a barátod barátjával történt, és mondjuk a Richárd helyett írjál Ricsit, vagy az Éva helyett Bélát. (Na mondjuk ez dúrva sztori lehetne)
Mondjuk arról is hallhatnánk burkoltan valamit, hogy mi történt veletek az előző melóhelyen. Miért kellett visszaszedni néhány posztot, meg ilyesmi.
Örülök a feltámadáshoz!

dzsedaj 2008.09.25. 17:32:20

welcome back :)

cupcake 2008.09.26. 09:29:51

Hullámozzunk!!! :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.09.26. 14:00:54

Végre megint írtatok valamit.

Szar egy érzés lehet. Mondjuk én - bár alkalmazott voltam mindig is - sose dolgoztam hétköznap 8-16 vagy valami hasonló lélekölő taposómalomban, mindig csak összevissza. Úgyhogy épp most kortyolgatok, bár nem a rozét, hanem inkább a vöröset komálom.

Frank Lee 2008.10.09. 06:46:59

Szívemből szóltál, Patkány...nálunk még a tárgyalónak sincs ablaka. Nem mintha kurva nagy különbséget tenne, mert kint vagyunk a halál faszán, kint sem történik semmi. Még madarak sincsenek errefelé... Ez a műanyag élet egyébként tényleg baromi lehangoló, már jóideje töröm én is azon a fejem, mivel kéne felváltani, csak még nem jöttem rá, mivel tudnám úgy eltölteni a hátralevő életemet, hogy az számomra értékes legyen, de ne kelljen miatta éhen halnom.
süti beállítások módosítása