IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Pinák az irodáig I.

2007.06.11. 13:29 Király Rák

Először ígéretemhez híven nekiláttam írni nektek ebben a dög melegben az irodai pinák csoportjairól, azonban rájöttem, hogy így az egész lóg a levegőben. Előzmények nélküli. Olyan, mintha valaki úgy kezdené el nézni a Jóbarátokat a közepénél, hogy fingja sincs az addigi történésekről és így csak a poénok felét érti. Elmegy, elmegy, de nem az igazi. Lássuk hát az átlagos irodai patkány útját pinák szempontjából a különböző intézményrendszerekben, egészen addig a szent napig, amíg be nem lép első állandó munkahelyébe, az irodába. Az első részben a középiskoláig szemlézünk. Jancsi amúgy gecire unatkozott ma bent, így hozzáírta saját tapasztalatait. Ezeket vastagon szedtem.
 
1., Bölcsi

Faszom tudja, nem emlékszem. :)

 
2., Óvoda

Ovi kurvája jelenség, amelyről egy korábbi posztban már volt szó. Igen, Kismartonyi Jolánka történetét kell megkeresni. (Egyszer megszöktünk egy lánnyal a oviból, mert vallásos volt és ,,kiűzetést a paradicsomból" akart játszani. Én azt hittem, ez olyan, mint fater kazettáin a kötözős szex. Kicsit féltem, de azért belementem, de csak húzta az agyam a kurva. A hülye viccek elkerülése miatt mondom, nem Juliskának hívták – Jancsi)

 
3., Alsó tagozat

Itt már bonyolódnak a dolgok. Amíg az oviban tök jól elvoltunk az ellenkező nemmel, és nyilvánvalóvá vált, hogy bár tényleg nem minden nő kurva, azért mindig lehet egy olyat találni, akiben van erre erős hajlandóság, az iskola kezdetén valami megtörik. A kiscsajokból előjön a megfelelési kényszer. Hogy ők szorgalmasabbak, hamarabb és jobban, helyesebben tanulnak meg írni, számolni, és kurvára nem látnak át a rendszeren. Nem veszik észre, hogy a tanárnéni, akinek a kegyeiért egymással versengenek (hiszen a fiúkat ez nem érdekli, ők inkább fociznak, vagy ilyesmi) valójában nem maga az anyaúristen, csupán egy alsó kategóriás véglény, aki még a bölcsészkart sem tudta abszolválni egyetemi szinten. Legfeljebb valami gyengébb tanárképző főiskolával rendelkezik (hiszen, ha erősebbel rendelkezne, felső tagozatban tanítana).

Persze ezt mi sem látjuk még át ilyen világosan, csak érezzük. Valahogy az iskolarendszer egyetlen hímei, a karbantartó meg a portás is lenézi őket. Fater is lehülyézi őket muternek, amikor azt hiszik nem halljuk, muter meg egyet ért. És a kislányok meg vannak róla győződve, hogy a tanárnéni véleményére adni kell, sőt, ők okosabbak, ügyesebbek, jobbak azért, mert őket szereti az, akinek nyalnak. A fiúk itt szembesülnek azzal a ténnyel először, hogy egy intézményben (és ez mindenhol így van, a későbbiekben is) mindig jobban kell adni a portások, takarítók és karbantartók véleményére, mint a legfőbb főnökére. Ők látják ugyanis belülről a rendszert. Az alsó tagozat alapvető konfliktusforrás tehát. (Nem kell a rizsa, Rák, itt még egyik sem ronda, csak a kövérek. Le is kaptam szinte mindet a tornaterem mögött, oda jártunk csókolózni. – Jancsi) 

4., Felső tagozat

Ez az a hely, ahol finomodnak a rendszerek. Gyakran sokkhatás éri a fiúkat. Először is megjelennek olyan női tanárok, akik értelmesek, akik érdekes dolgokat mondanak, akiktől lehet tanulni. És egyáltalán nem hisztisek. Ezek általában matekot, vagy ilyesmit tanítanak. Feltűnik az alkesz technikatanár (akire minden kan felnéz), és a buzi rajztanár (akiért bolondulnak a lányok). Itt válik világossá, hogy a pinák igazából a homár pasikra buknak, tehát, ha be akarsz vágódni náluk, úgy kell viselkedned.

Ekkorra már a lányok egy része is rájön, hogy szarni kell a tanárokra, és átállnak a mi oldalunkra. Szégyen, de őket csókoljuk meg először, meg ilyenek. Ez iriggyé teszi a többit, akik aztán szintén csatlakoznak a csoporthoz, hogy újrarendeződjenek a viszonyok. Nemi alapú megoszlás helyett egészen más szempontok szerint kezdünk csoportokba rendeződni. (Áh, rizsa ez is bazdmeg. A lényeg, hogy a kispuncik ebben a korban fedezik fel az első faszokat maguk körül, és ha ügyes vagy, akkor a tiedet. Meg persze kamuleveleket írtunk a Bravoba, és aztán megcsináltuk, ami abban benne volt. Péniszmérő verseny is volt, ahol hosszban győztem, de vastagságban sajnos alulmaradtam.  - Jancsi)

UI: Patkánnyal meg együtt lehet érezni, mert csak benyomta azt az eperlevest, és most három napja fosik. :D

3 komment

Címkék: iskola kurva iroda pinák jancsi

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr3696088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eric 2007.06.11. 13:52:44

Nálunk felsőben a vagányabb srácok már a lányok csöcseit és seggeit fogdosták, nekem igazából sosem volt kedvem az ilyenekhez. Nem azért mert féltem a pofontól(a többiekkel ellentétben engem nem értek volna utol xD) hanem mert közönséges, sunyi dolognak tartottam. Lehet emiatt van, hogy a lány(ma már nő) exosztálytársaim azóta sem látnak igazi férfit bennem xD

viszont a techinka tanár nálunk is egy tökös alkoholista öreg volt. egyesek szerint pedo is volt Pista bá, de szerintem a "behivott a technika szertárba és simogatta a kézfejemet" kezdetű storyk mind kamuk.

oviról nincs sok emlékem...egyzser betörtem egy gyerek fejét, véletlen egy féltéglával...és egyszer jöttek ápolónők és mindenki fitymáját hátrahuzogatták, hogy nincs e szűkülete...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.11. 15:35:53

Tényleg, fitymahúzogatók megvannak. Már el is felejtettem... vagy csak a tudatalattim akarta elnyomni? :)

eric 2007.06.11. 16:02:25

Szerintem ha meggyürüztek volna arra emlékeznél :)
süti beállítások módosítása