IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Hm?

2007.07.05. 15:46 Irodai Patkany

Hova lett Athina blogja?

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr3112271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Athina · http://athina.hu 2007.07.05. 19:22:46

How to say.

Nehez barmit is nagy nyilvanossag elott alkotni, mert ugyis leanyazzak, lekopkodik, megdobaljak szarral meg sarral, en meg ehhez, ugy tunik, tul erzekeny lelek vagyok.

Nem volt mar lelek a blogomban, pedig ugy indult, hogy ez az enyem, sajat oromomre irom.

Az utobbi idoben mar csak stresszt es elvarasokat jelentett. Ha ket napig nem irtam, mar felhaborodott, anyazo levelekkel volt tele az inboxom. Mindig is utaltam, ha presszionalni probaltak, ezert gondoltam egyet, es ugy dontottem, vege, ezt nem hagyom.

Amikor az ember mar olyanokert kap fenyegeteseket, bantasokat, mocskolodast, gyalazast, amihez koze sincs, amirol nem is tehet, akkor elgondolkodik, erdemes-e ennek az egesznek feluletet biztositani a blog altal. Arra jutottam, hogy nem.

HBP · http://tar.hu/hbp 2007.07.05. 21:33:35

Kár. Azé maradhatott volna mementónak, attól, hogy nem írsz bele... sokszor nem értettem egyet, de mégis ősblogger voltál. hbp.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.06. 00:33:56

Athina: Én pl. sokban nem értettem veled egyet, de nem is írtam be se pro se kontra. De mégis, ahogy írtál fontos dolgokról, hmm nos az tehetséget tükrözött.. és nagyon remélem, hogy egyszer, ha ez a mizéria lezajlik, újra kezded.

Az archívumot pedig el akarjuk érni!!! :)

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.06. 12:59:21

Kovetkezetlen barom vagyok. Megint irok blogot.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.07.06. 18:02:04

Á, én nem is gondoltam, hogy végleg befejeznéd. Mindig lesznek gáncsoskodó irigyeid, és tudom kurvanagy közhely, de hát szarni kell rájuk. Különben ők nyernek, elérika céljuk. Azért remélem nem megy a blog (illetve a za pár kis pondró) az egészségedre

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.06. 22:20:18

Hülyébb már nem leszek, idegbetegebb pedig... fene tudja. Ellenben - amennyiben teljesen begolyózok - lehet, hogy fogok írni vicces posztokat, tehát akkora tragédia csak nem történhet. Megmondta Émile Ajar is, hogy az élet ízét csak a bolondok ismerik. Totálisan egyetértek vele. :)

Joji 2007.07.10. 14:03:42

Te a Tomcat, Athénája vagy? xD

Joji 2007.07.10. 14:04:15

"a" nélkül, bocsesz

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.10. 14:08:24

Olvasási nehézségekkel küzdők számára vizuális segítség: A - T - H - I - N - A.

Egyébként én vagyok Athina, enyém a www.athina.hu domain és jártam a Tomcattel is, igen. Ettől független nem voltam, nem vagyok és soha nem is leszek senkié. Sőt, erre a kifejezésre ölök, gyilkolok, trancsírozok.

Menekülj.

Joji 2007.07.10. 14:18:21

jajaj, jójó héhé, nem vagyok sem pedo, sem gyerekgyilkos,a nőket sem tekintem tárgynak és birtoklási vágyam sincs irántuk...
Anno olvastam Tomcat blogját és emlegetett egy Athinát, "Athinámként" . Amugy meg ott egy nagy dög smájli a végén szóközzel elkülönitve, hogy vizuálisan is jól látszódjon

Az é-ért viszont sorry.

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.10. 14:39:10

Tomcat szentimentális, néha. Athinám, hm. Ilyet írt? Mindegy, elnézhető. Ettől függetlenül Athina vagyok, mindenféle birtokos viszonytól független formában. :)

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.07.10. 14:40:26

Amúgy honnan ered a név? Én annó azt hittem Anita csak ilyen bloggeresen, mert a srác stukkerral a fejénél először Anitát olvasott a híradóban. Azt hittem ő benfentes volt :D

Joji 2007.07.10. 14:47:52

ő ki?
A-Tina
és Ő?
A-Tomcat

harmatgyenge volt tudom xD

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.10. 16:20:11

Joji, ezzel már simán kiszorítod a reklámszlogen-piacról a Gesztit. :) Azért egy fejlettebb óvodás már nem biztos, hogy röhögne rajta. :)

Patkány, 12 évesen jött ez a név. :) Akkor kaptam meg az első nethozzáférésemet ajándékba, és mikor ki kellett találni valami felhasználónevet, gyorsan rávágtam, hogy Athina, de nem tudom, honnan jött. Tetszett benne a sok \"a\" betű, \"t\" és \"n\". Olyan nőiesnek, egyedinek és hűvösnek tűnt. A \"tudatosan akarok valamilyen lenni\" korszakom pedig akkoriban kezdődött kb. Na, a név volt a teljes megvalósítás felé vezető úton megtett első lépés. :)

Hivatalosan nem ez a nevem, bár fontolgattam, hogy a második keresztnevemet lecserélem rá, és így Helena Szilvia helyett Helena Athina leszek. Aztán mégse. Francnak van kedve új okmányokat csináltatni, különböző sóhivatalokban kotlani egész délelőttökön át.

Anita semmi esetre se vagyok, és annál jobban kevés dologtól tölt csőre a zsebemben a stukker, mint mikor élből leanitáznak, vagy ami még rosszabb, anetteznek.

A pofánápolt srác pedig annyira volt csak \"benfentes\", hogy annak a júzernek volt valami huszadrangú haverja, akivel két hétig \"jártam\", és miután az illető berágott azon a híren, hogy a \"szakítást\" követően nem sokkal kapcsolat alakult ki köztem és Tomcat között, a haverjai is nekiálltak széles körben fröcsögni, holott nem is ismertek engem, csak mentek a főbirka után. \"Hülye kurva Athina. Fúúúj.\"

Mindenesetre a lepofozós megoldás nem tetszik, nem is tetszett, de ez van. Tomcat nem arról híres, hogy kétszer átgondolja, amit tesz. Szerintem egyszerűbb megoldás lett volna megvárni, míg megunják a fröcsögést, de ez mentalitás kérdése. Ő olyan típus, hogy ha valakit, aki hozzá közel áll, bántanak, akkor megy és \"mészárol\".

Na, ez hosszú lett. Önéletrajzi ihletésű komment. Remek.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.07.10. 17:12:03

Hihetetlen, milyen kis suttyókkal van tele a net...Asszem a gyerek tanult az esetből, legalábbis merem remélni. Amúgy nekem tetszik lepofozós megoldás is, marketing szempontból mindenképpen. Bekerülni az esti híradóba, ennél jobb publicitás nem is kell.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.07.10. 18:13:33

Ja, csak a neten kinyílik a picsájuk, arc és név nélkül.

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.10. 21:25:27

Egy idő után megszokja az ember ezt a jelenséget. Pláne ha annyira megosztja a netes társadalmat a személye, mint mondjuk az enyém.

Lehet keresni az okokat, miért utálnak annyian, és miért szeretnek nagyjából ugyanannyian, de egy biztos - nagyjából tizenhat éves korom óta, tehát nagyjából azóta, mióta blogom van, kapom a hideget és a meleget is...

Eleinte rettenetesen megviselt, és mint a blogleáll(ít)ás mutatja, manapság is elszakad néha a cérna, de kezdem megszokni. Már amennyire az emberi rosszindulat megszokható.

A "már azt megelőzően is utáltalak, hogy megszólaltál, mert vörös a hajad / mert tomcat barátnője voltál / mert barna a szemed / mert matekszakos vagy / mert akármi" hozáállással szemben viszont tehetetlen vagyok, és nagyon dühít.

Belépek egy fórumra, csetre, vagy levelezőlistára, és a tagok fele rögtön gusztustalan módon megpróbál ízekre szedni, anélkül, hogy az esélyét is megadnák annak, hogy megismerjük egymást. Nem lehet.

Én fogadjam el, hogy ők alaptalan hülyeségek miatt utálnak, és ha ellenkezem, akkor szánalmas vagyok, vagy frusztrált. Ezek a közkedvelt jelzők.

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.10. 23:49:54

Btw, marketing szempontból tényleg hatékonynak bizonyult tomcat urban shocking tevékenysége, de ezzel szerintem ő maga is tisztában van / volt. Részben pont ezért csinálta. A másik ok pedig nyilván a személyiségében, az exhibicionizmusában vagy egyéb mentalitásbeli, értékrendeli kérdésekben keresendő.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.11. 00:52:06

Marketing szempontból abszolút.. viszont az utóbbi időben ő többet várt el a cselekedeitől, mint marketing.. és ezzel ment túl messzire sztem.

Joji 2007.07.11. 09:31:24

"Athina · blog.athina.hu 2007.07.10. 16:20:11
Joji, ezzel már simán kiszorítod a reklámszlogen-piacról a Gesztit. :) Azért egy fejlettebb óvodás már nem biztos, hogy röhögne rajta. :)"

Akkor Ti még sikítva teszitek xD
Mivel valamilyen oknál fogva képtelen voltam még csak hozzávetőlegesen is felmérni az ingerküszöböd, hozzátenném, csak marlak(vagy igyekszem):)

Viszont...Emlékszik valaki olyan reklámszlogenre ami Geszti nevéhez fűződik?
Nekem csak az óriásplakát kiállítás ugrik be...

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.11. 09:57:05

Joji, súgok: kicsit feljebb kéne kotorászni. ;)

Rák, nagyon messzire ment, ez az igazság. Meglátjuk, miféle változásokon megy keresztül most, ott bent, de nekem erős a gyanúm, hogy még szélsőségesebbé válik csak.

Nem láttam még olyan lázadó személyiségű embert a történelem, vagy akárcsak a hétköznapok során, akit az elnyomás valóban megtörne, szelídebbé tenne. Inkább a mérhetetlen dacból táplálkozó bosszúvágy a jellemző.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.07.11. 15:23:08

Athina: sajnos nagyon ismerős ez a jelenség, fórumon ha ki mersz állni a véleményed mellett, olyan szinten esnek neked, amire pár évvel ezelőtt szerintem nem volt példa. Elkurvul a net. Vagy csak a fórumok, ahová írni szoktam. És nem a vélmeényed, vagy az érveid támadják ellenérvekkel, hanem személyedet, jelzőkkel. Gondolom nálad az ismertség miatt felezerszereződik ez a hatás.

Nem igazán érzem helyénvalónak, hogy kifejtem véleményem Tomcat ügyben,hiszen te sokkal jobban ismered, de szrintem csak ügyesedni fog a sitten. Megismerkedik olyanokkal, akik tudnak szerezni lehallgathatatlan mobilt, lenyomozhatatlan fegyvert, stb stb...általában ez történik a böriben az emberekkel. De bárhogy is lesz, nem megtörni fog, abban egészen biztos vagyok.

HBP 2007.07.14. 18:05:54

Nekem kicsit fura ez a nagy függetlenséged...
nem volt szabad/elnyomott gyerekkorod túlságosan?
azért is fura, hogy állandóan kinyílvánítod, mert - részemről - az a normális, ha egy nő, nem a férfi alárendeltje, önálló lény.

De ellenmondasz időnként előbukkanó látens mélymagyarságodnak, hiszen ott számítanak a hagyományok, házasság, te meg folyton egy önálló, magányos lélek szeretnél lenni.

Meglehetősen durva leegyszerűsítés, hogy a nők rögtön a férfi tulajdonai lesznek egy szorosabb kapcsolatban...akkor a társadalom nagyobbik része droid?

Ettől a yuppinő effektustól tartok a legjobban, aki nem tud lenyugodni, megállapodni egy kapcsolatban.
Nem jó ez, valahol kell egy férfi,akinek nem szószerinti tulajdona vagy, hanem véd, ad, megőriz.

Bocs a kötekedésért!
hbp.

HBP 2007.07.14. 18:15:12

Ha már pofozás, most azért megtudta Tomcat, milyen, ha felette ítélkeznek, törvények felett, szimpátiából.

Többek között ezért nem megyek tüntetni érte, meg nem tetszik teljesen: azonnal durvul - mint én is egy időben - ha virtuális dolgokért önbíráskodik, mit tesz élőben, ha ellentmondanak neki?

Látod, mennyi mindent megtett érted, még pofozkodott, ezért sem szabad olyan ridegen elhagyni.

De nincs beleszólásom, nem is akarok.

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.14. 20:23:48

Athina -> Tomcat. Úgy tűnik, olyannyira egyértelmű ez a reláció, hogy még a "Hm. Hova tűnt Athina blogja" című, nem túl hosszas blogbejegyzéshez küldött kommentek is végül már Tomketről szólnak. Fő a változatosság.

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.14. 20:39:05

Szekönd level. Kedves HBP!

Egy. Mélymagyar nem vagyok, nem is leszek, csupán azt mondom, hogy hagyjuk egymást élni (mindkét oldal) és mindenki tisztelje a másik kultúráját, érzéseit, tradícióit. Nem vagyok híve a szélsőséges dolgoknak, nincs a mellemre tetoválva a turul, és nem is gondolom úgy, hogy a dolgok megoldása a fröcsögés, meg a végletekig nyúló nacionalizmus lenne.

Én liberális gondolkodású ember vagyok, és ha valakinek a nézeteit, identitását, kulturális értékeit támadják, mocskolják, az zavar, függetlenül attól, hogy az illető, aki mindezt elszenvedi, melyik oldalon áll.

Én nem fogok soha büdös buzizni, zsidózni vagy cigányozni, de nem fogok ugyanígy soha büdös magyarozni, vagy büdös üreginyulazni.

Úgyhogy hagyjuk ezt a mélymagyarkodást is. Nincs erről szó.

Kettő. Azért, mert fontosnak tartom megőrizni a függetlenségemet, még nem kell rögtön a háttérben meghúzódó, pszichés defektusokat keresni. A gyerekkorom, köszöni szépen, rendben lezajlott. Anyám nem vert, apám nem molesztált és a kutyám sem gyilkolta meg brutálisan a szobámban lévő plüssmacikat, míg én aludtam.

Teljesen mindegy, hogy nőről, vagy férfiről van szó, a szuverenitás fontos, sőt, nélkülözhetetlen dolog. Nem csak azért, mert az ember a saját "szabadságfokainak" számát csökkenti le veszélyes mértékben, mikor az önállóságát elveszti, hanem azért is, mert senkinek nem kell egy saját, külön akarat és vélemény nélküli utánfutó, aki csak megy, amerre viszik.

Másrészt, amennyiben te nem így gondolkozol, nagyon örülök, az emberek egy része hajlamos ráülni a partnerére, megpróbálni befolyásolni, presszionálni, érzelmileg zsarolni őt. Megmutatkozhat ez a hétköznapi döntésekben, az anyagi viszonyokban, de akár egészen komoly, az illető életét alapjaiban befolyásoló kérdésekben is.

Ilyen környezetben és erre hajlamos társadalomban muszáj, hogy az ember tudatosan odafigyeljen a határokra, mert hipp-hopp el lehet veszteni a függetlenséget érzelmi, anyagi vagy esetleg szociális téren.

Senki sem kedveli, mikor azonosítják a partnerével, helyette ő viszi el az anyázásokat, mikor pedig az utcán ketten sétálnak, az "ismerősök" csak a partnerhez lépnek oda egy "szia" kíséretében, míg a "sztok" lemarad a végéről, és valahogy őt senki sem veszi észre.

Na, hát ezért kell hangsúlyozni.

Zoli 2007.07.14. 20:40:58

Helló én Zoli vagyok.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.18. 16:41:58

Szia Zoli! Én Rák vagyok, ő meg a haverom, Patkány.
süti beállítások módosítása