IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Állás interjú v2.0

2007.05.26. 13:21 Irodai Patkany

Tegnap megint hívtak a céghez bekerülni vágyó szerencsétlen kis gyíkok interjúztatására, és meg kell mondjam kurvajó érzés az asztal másik végén ülni és nézni ahogy szenvednek szegény állást-áhítók.
Én tettem föl a nagyon szakmai kérdéseket (hehe), rajtam kívül bent volt még a BOSS, aki igyekezett jó és igazságos, ugyanakkor vaskezű vezető képében tündökölni. A szerepeket előre lebeszéltük: főnök kedélyes csevegéssel indít, aztán amikor a pofa már nyeregben érzi magát, és túl sokat kezd mesélni, akkor közbelépek, és a legváratlanabb kérdésekkel bombázom random.
Így is történt, fotózni kellett volna azokat a ledöbbent arcokat. De meg kell mondjam meglepett, mennyire porrá tudja zúzni egy jól irányzott kérdés a tökéletes felkészültség és alkalmasság imázsát.
Végülis egy cukrászt vettünk fel, akinek ugyan semmilyen szakirányú végzettsége nincsen, de minden kérdésemre tökéletesen megfelelt, és a főnöknek is szimpi volt. A kérdések közt bedobtam egy ilyet, hogy hogyan lehet olyan lasagne tésztát gyúrni, ami nem ragad össze és nyúlik a szájban mint a rágó. De srácot ez sem zökkentette ki, két oracle között elmagyarázta mi a jó lasagne titka. Már nem sokra emlékszem, de nagyon meggyőző volt.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr1087412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gonoszkiralylany 2007.05.26. 15:38:30

kitörölted a BLes postot? miért?

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.05.28. 11:18:00

Eszembe jutott, hogy nem én vagyok a Nép Hangja, nem az én posztom a nagy megmondogatás. Legalábbis ez a blog nem erre lett kitalálva ;)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.28. 13:31:03

Szívesen látlak vendégszerzőként, ha megmondani van kedved. :)

gonoszkiralylany 2007.05.29. 00:15:09

pedig nekem tetszett ahogy megmondtad :)

Joji 2007.05.29. 11:47:02

jó lenne egy bejegyzés a csajokról és arról, hogy ki kit próbált fel. Nem feltételezem, hogy potrohos irodisták vagytok(bár a sör és az üldögélés megteszi a hatását), de még ha azok is , összejöhetett egykét csaj

jah és mégegy: ott is a főnök farka vezeti a céget? :).

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.29. 12:39:29

Joji: az iroda kurvája addig is jó sztori, amig nincs újabb - ha nem ismernéd.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.05.29. 13:22:33

gonoszkiráylány: ha megtalálom a pendirveom amin volt, akkor Királyráknál majd olvashatod remélhetőleg. Amúgy örülök, hogy tetszett ;)

Joji: én boldog párkapcsolatban élek, blabla, szóval nekem ez tabu. De Királyrák tudna mit mesélni, ezt garantálom.

Király Rák: akkor majd posztoljunk keresztbe: te ide a pinákról, én meg hozzád a megmondóst. Jól ki van ez találva.:D

gabi 2007.06.01. 20:57:57

MEkkora egy kibaszott allat blog ez bassza meg. csakigytovabb
süti beállítások módosítása