IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Para Péntek rev2.0

2007.01.13. 22:42 Irodai Patkany

Nemrég volt egy kis tűz az irodában, el is kezdtem írni aztán bealudtam, és már nincs kedvem újra & gyanazt, szóval ebből most kimaradtok. Viszont tegnap is nagyon izgi volt a péntek, az egyik picsa egere ugyanis elszabadult. Van egy egerünk az irodában, Sámsonnak hívják mert kurvaerős, én csak egérnek szoktam szólítani. Az egyik muff hozta be annó, kölke kapta de fél tőle a nagymama, szóval otthon nem maradhatott. Van neki mókuskereke is húsz karátos, és egyébként Jancsi szokta táplálni a dögöt mindenféle maradékkal (csontot meg minden szart bedobál neki, kegyetlen). Itt akár ki is térhetnék Jancsi állatmániájára, de nem teszem. Elég annyi, hogy a jó Jancsi egy baszott nagy paraszt mindenkivel, de ha állatokról van szó, még a hangszíne is megváltozik. Volt neki egy kutyája kiskorában, akit imádott de megdöglött vagy megették a cigányok, nem emléxem már a történetre, de nála ez az állatimádat vmi gyermekkori defektus lehet ezek alapján.
Szóval a rágcsáló valahogy kiszabadult, és rákapott a szabadságra. Épp kávét akartam főzni, mikor megláttam Sámsont, hogy az asztalon majszolgat valamit. Megkérdeztem kér-e kávét, de határozott nemet intett, és elszaladt. Hátra kiabáltam: "Enikő bazmeg, az egér kiaszabadult!"
Erre a helységben tartózkodó két pina átváltott az ösztönös "jajj, az egér megöl" üzemmódba, és indult a pánik meg a kiáltozás. Én közben békésen elkávézgattam, gondltam nem történik semmi, amire ne számítanék. De történt. Még a legtöketlenebb munkatárs is terveket kezdett gyártani, hogyan is kéne befogni a vadállatot, és megvédelmezni a nőstényeket a veszedelemtől. Jöttek a hülyébbnél hülyébb ötletek:
"...zárjuk le hermetikusan az irodát, aztán a kulcsjukon át fújjunk be altatógázt!"

"...hazaugrom a cirmosért, az majd megzúzza a patkányt!"

"...van nálam egy mackósajtos zsömle, állítsunk fel csapdát!"

Végül persze az egér túljárt mindenki eszén, és nem került elő. Ha van egykis esze, már rég a mező felé tart, ki a városból. Azonban a kis dög mindenkiből kihozta a kezdeményezőkészséget, a kollégák lelkes csapatként kergették a szerencsétlent.
Szóval ma fölfedeztem bizinyos közegekben a leghatékonyabb motívációs technikát: a férfi imponálni akar a nőnek, és ezért bármire képes. Le se szarták volna az egeret, ha a csajok nem sipákolnak. A nő munkára ösztönzi a férfit. Ez évezredes ösztön. Ámen.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr1128254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joji 2007.03.20. 14:00:25

Egércsalád költözött hozzánk. Ujságoltam is barátnőmnek aki imád mindent ami kicsi és szőrös. Lesben is állt szegény, hátha meglátja az egyik kis jószágot...Apám viszont jóparasztember révén telerakta a kecót egérfogóval.
Hullottak is szegények szépen én meg titokban hordtam ki őket a kukába nehogy Maris meglássa a széttrancsirozott kicsiket.
Vettem egy ilyen fogva tartó , de nem kinyuvasztós egércsabdát is, hogy a maradékot megmentsük. Kaptak bele sajtot ,szalonnát és 1 hét sikertelenség után nápolyit is. Az egérfogók ezután megölték a maradék 5öt, -2őt a barinőm talált meg és vitt ki sirógörcsök közepette- a mi hiperszuper éléskamrás csapdánk egyet sem.
süti beállítások módosítása