IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Banán és baszás

2007.06.21. 15:00 Irodai Patkany

Mostanában sokat gondolkodtam azon, tulajdonképpen mi motivál engem a munkára. Hogy vagyok képes minden reggel korán kelni, bebuszozni (Budafuckról !!), nyolc órát foglalkozni olyasmivel, amihez néha kurvára nincsen kedvem, aztán haza holtfáradtan. És mindezt miért? Pénzért, mi a faszért másért. Van egy csomó meló, amit betanított csimpánzok is el tudnának végezni, csak éppen őket nehezebb motiválni. Adhatsz nekik mogyorót vagy banánt, de lehet, hogy rögtön betolják a pofájukba, aztán meg meló helyett elkezdenek üzekedni. Mert a csimpánz tudja mi a jó. A banán meg a baszás, csak az kell neki. Banán, hogy magát fenntartsa, baszás, hogy a faját. Nekünk meg digitális tévé kell, 3G telefon, yakuzzi, forma1, meg tefál, aki mindenre gondol.
Én a magam részéről sosem veszem túl komolyan ezt a munka dolgot, meg ami azt illeti, az iskolát sem vettem. Ha alkalom van rá, mindig a banánt és a baszást választom. A csajom, a barátok, meg a család fontosabb szerintem, mint holmi pénzszerzési lehetőség. Pénzt (és a rajta megvehető ócska szarokat) bárhonnan lehet szerezni, de a fentiek pótolhatatlanok.

A szentmise végetért, menjetek békével!

30 komment

Címkék: motiváció banán

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr78103273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baco 2007.06.21. 15:35:16

minden nap nezd meg a harcosok klubjat, es azon belul is az elso fel orat, aztan tudd le a divany problemat egy eletre. tok igazad van, de most nekem vissza kell mennem multintani egy sort :s

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.21. 19:10:25

Patkány, te pont afféle állat vagy, mint a Molnárgörény!

Athina · http://blog.athina.hu 2007.06.21. 19:55:47

Ez már tiszta buddhizmus. :)

Athina · http://blog.athina.hu 2007.06.21. 19:56:26

Ez már tiszta buddhizmus. :)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.22. 09:14:52

Ahogy lil jon mondaná, ha tudna olvasni: yeeeaaaahh! :)

arvisura · http://turoczi.blog.hu 2007.06.22. 16:59:37

Miből van az ember? Álmokból meg valóságból, mellé "dolgos hétköznapok" Aztán mire berendezkedünk, szól az Úr: Ámen

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.22. 17:25:30

Avagy, arvisura, ahogy ultizás közben mondám vala:
"És jő az Úr, és mondá egy passzt!"
Majd amikor körpassz után önrabolva saját ócska talonommal találtam szemben magam:
"Majd közvetlenül ezután - megszívá a f....!" Ámen.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.06.22. 18:26:05

Athina: nekem alapból bejön ez a buddhizmus, de igazából mindig is saját vallást akartam alapítani...

Ede H. Bomber 2007.06.23. 12:35:15

Ok.

S ha már 20 évet őrlődtél a Patkánykerékben, van pesti lakás és agglomerációbéli ház, hétvégi telek, közepes autó, 1X aszondod: mostantól beleszarok. S beülsz a saját kftd-be és nem hajtasz, kaja, kevés szórakozás, a már beszerzett szórakoztató elektronika: de már nem akarsz MÉG TOVÁBB versenyezni, mert BELEDÖGLESZ.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.23. 14:34:39

Az az igazság, hogy mi már most is beleszarunk. Igaz, agglomerációbeli ház, meg saját kft még messze van. Pénteken arra mentem be, hogy Patkány az asztalra borulva, horkolva alszik, Jancsi meg viccből udvarol egy ,,leszbikus hajú" (rövid), lapos asszisztensnek. És igazából minden másnap ez a program.

Tib 2007.06.23. 17:45:45

Akkor éncsak minden másnap mennék dolgozni, amikor szorakoztok!! :D

Athina · http://blog.athina.hu 2007.06.23. 19:30:47

...Én meg nagyjából 18 évesen szálltam ki az egészből, és döntöttem úgy, hogy letojom vastagon. Elköltöztem otthonról, és azt mondtam, akkor most csinálunk saját bizniszt, mert ha már valakitől függenem kell, az inkább legyen az APEH, mint valami pattanásos fejű közép- / felsővezető, valami soklépcsős multinál.

Frank Black (törölt) 2007.06.25. 19:19:16

Megházasodott a munkamorál. Elvette a munkakedvem.

(Bocsánat)

Nem kell izgulni, kedves Patkány, csak simán kiégtél. Túl sok feladat, túl nagy feszültség, amit magadnak sem mersz bevallani, és elvicceled.
Most jön majd az, hogy elkezdesz extrémsportolni? :-)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.25. 20:29:50

Szerintem ennél sokkal egyszerűbb a helyzet. Patkány egy budafoki, fehér sváb(?)gyerek bőrébe bújt jamaikai, akitől távol áll a geek-értékrend. És egyébként az extrém-sport is.

darvicor 2007.06.26. 08:49:35

Athina drága! és mindezt kinek a pénzéből tetted? apuci? anyuci? vagy 18 évesen már annyira befutott voltál, hogy telt saját kecóra, bizniszre? áruld el a titkot, kérlek! szeretnék sikeres lenni és leszarni minden "pattanásos fejű közép- / felsővezető, valami soklépcsős multinál". viszont javaslom, hogy ne akarj függeni az apehtől. még "inkább" se. tapasztalat.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.06.27. 00:11:05

A: saját biznisz sokkal jobb sztem is. Régebben a falra tudtam volna szarni, mikor valami dilettáns seggfej belekontárkodott az én munkámban, és kioktatott mit hogyan kell. Kisvállalkozás, mikor minden a te kezedben összpontosul mindig sokkal hatékonyabb, mint bármelyik nagy. Csak hát kell némi indulótőke...

FB: meglehet, most hogy mondod, hétvégén elmentem úszni. Tök magamtól...ez már extrém sport?:D

D: mindenkinek mások a lehetőségei, helyzete. Munkából gyarapodni nem lehet, maximum megélni valahogy. Félretenni kurvanehéz, évekóta szopok, de öt misi sem jön össze. Minig beüt valami szar, ami elviszi a spórolt dohányt. Lehet neki több szrencséje volt.

darvicor 2007.06.27. 14:01:29

Patkány a szerencsével semmi bajom...azzal se ha valaki megcsinálja a nagy bizniszt és szakít vele...de ne mond nekem, hogy 18 évesen ezt magától megteheti...nem a lehetőségeivel van bajom...beleszületet oszt ez van...örülök, hogy neki jó...csak ne adja elő a nagy élettapasztalatú kurva laza csajt...vagy adja, mit bánom én saját biznisz tényleg jobb...én két évig szoptam más faszát/toltam szekerét...és elég volt...10 éve sajátban tolom...ez is nehéz de legalább magamnak csinálom...és ha valami jól sikerül annak én örülök és nem a főnököm zsebét tömik jutalommal...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.27. 15:20:27

Athina alapvetően gazdag, neki ebben a témában nem lehet lapot osztani - a család a vagyonos, nem hinném hogy ő keresett egy vagyont 18 évesen. Én is olimpiai bajnok lennék 100 méteren, akárki ellen, ha az 50 méteres vonalról indulhatnék.

___________________________ (törölt) 2007.06.27. 23:34:34

Hát, hogy ennek a buddhizmushoz mi köze van... legalábbis az a verzió, amit én gyakorlok, mintha nem pontosan erről szólna :-) www.buddhizmusma.hu/

Ez csak kiégettség. És alapvetően egy rossz irány. Mert létezik egy piramis, a maslowi. Az ember először csak meg akar élni, ha ez megvan, akkor ezt viszonylag üzembiztossá tenni, ha az is megvan, akkor elismerésre vágyik és ha az is megvan, akkor egyetlen kihívás marad: hogy magában a munkában találjon örömet. És ha ezt nem teszik lehetővé a körülmények, akkor előbb-utóbb akkor is nagyon szar lesz, ha a megélhetés, a biztonság és az elismerés amúgy megvan.

De továbbra is azt hiszem, hogy ezek a sztorik nem igazak. Azért hiszem ezt, mert egy csomó tehetséges, tanult, lelkes embert ismerek, aki nem talál állást, jó szakmával (vmilyen informatikai), nyelvtudással. Túlkínálat van használható emberekből. Namost ehhez képest elgondolni azt, hogy ezekben a sztorikban szereplő vadmarhák, illetve a narrátor, aki intelligens, de mindenbe látványosan beleszaró srácnak állítja be magát, találnak állást és ki se basszák őket, ez abszurd. Dolgoztam én is multinál, bár azt hamar abbahagytam, mert az nem jó, jobb kisebb vállalkozónál, de mindenesetre az volt a tapasztalat, hogy még olyanoknak is, akik egyszerre tehetségesek, tapasztaltak és törődnek is a dolggal, nekik is komoly erőfeszítéseket kell tenniük, mert az ügyfelek lehetetlent kívánnak, és ha nem kapják meg, nem fizetnek, és ha nem fizetnek, akkor főnökség kibaszott ideges lesz és valakit valagba fog rúgni. Tehát tökéletesen képtelenség, hogy valaki teljes beleszarással sokáig ki tudja húzni, még ha egyébként intelligens is. Ezek csak mesék.

___________________________ (törölt) 2007.06.27. 23:37:16

Hogy teljesen érthető legyek, a dologban ott van a mese, hogy mintha az iroda élete egy zárt világ lenne, ahol az ember csak a főnökeinek dolgozik, akikből hülyét lehet csinálni, és akkor minden OK. Ezért tartom ezt mesének - mert a valóságban az ember az ügyfeleinek dolgozik, akik általában igen kemények, és ezért nem hiszem el, hogy ez a dolog így tud működni.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.06.28. 00:51:28

Kurva tehetségesek vagyunk, ez az igazság. És ha visszaolvasol, csak a blog létezése alatt ez a harmadik melóhelyem. Közel fél évig meg nem is találtam, és kinéz egy újabb váltás. Alkatilag nem bírom, hogy valaki van felettem, hogy belepofázik mindenbe, hogy sokszor nagyon lenézően bánnak az emberrel. Például tegeznek, miközben elvárják tőled, hogy magázd az illetőt. És megteszed, mosolyogsz, de közben arra gondolsz, "hogy úgyis lehúzlak te szarcsimbók". És ha nem állatkodnánk ennyit, nem vennénk ilyen lazán az egészet, még fél éveket se bírnánk ki egy munkahelyen. Mert minket nem erre terveztek, gyárilag. Amúgy gondoltam rá, hogy valaki felmelegeti az ominózus maslow piramist, ami lassan minden főiskolai tárgyból vizsgaanyag. Mondhatni, divat. Pedig baromság, nem lehet egy törvényt, szabályt, vagy egy négy részből álló piramist rávonatkoztatni minden emberre, az egész társadalomra. Amúgy ez a nagy ,,önmegvalósítás" divathullám is egy vicc, de erről majd máskor, háshol...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.28. 00:56:21

Nah csá.

Szerintem kellően provokatív Shenpen hsz-e ahhoz, hogy külön posztban foglalkozzunk vele.

Sajnos ma este remekül sikerült az éjszaka, de holnap kaptok tőlünk egy másnapos észosztást. - Aztán majd kiderül, ki ül fordítva a lovon (simán lehet, hogy mi) :)

Méhenkívüli 2007.07.01. 15:30:36

Ez mind szép és jó - mindig jut egy kis multiszidás, meg egy kis hogyan legyünk boldogok. De holnap is oda mész be dolgozni... Erről olyan vonző olvasni, mint egy seggbeb*szásról. Természetesen alsó pozícióból.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.01. 17:10:27

Így van. És ezért kifejezetten jó belegondolni Patkány bölcsességébe, hogy "úgyis lehúzlak, de szarcsimbók" :) Túlélünk, ennyi.

Siroda 2007.10.02. 14:11:09

Shenpen, pedig a sztorik teljességgel hihetőek. 5 évvel és 4 multival a hátam mögött láttam már ennél furábbakat is.

Ehbazz 2007.10.02. 15:32:05

Azér van ez, mert a majomnak a végterméket adod, ezért egyből megzabálja és aztán szarik másra, míg az embör egy köztes terméket, a pénzt kapja, és csak a munkaidő végeztével vehet rajta banánt meg pinát. Nameg, ha folyton uazt a punit dugod akkor nem lehetsz sikeres ember. A majom se ugyanazt a banánt eszi, hanem folyton egy másikat. Elvégre.

Baromméter 2007.12.03. 16:30:25

Azt írod:

"(...) alkalom van rá, mindig a banánt és a baszást választom. A csajom, a barátok, meg a család fontosabb szerintem, mint holmi pénzszerzési lehetőség. "
Már bocs, ha kötözködöm (mert amúgy bíroma blogot), de a csajom, gondolom, a baszás, a barátok meg a banán - de akkor a család az melyik...?

kiss attila 2008.04.07. 13:24:56

semi

Matfu 2008.04.09. 22:25:59

Shenpen: hihetőek, csak kissé szinesítve. Ez nem dokumentumfilm, te!
Vagy a haverjaidnak te nem így sztorizol...?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.22. 19:44:13

Már azóta megbeszéltük ezt Shenpennel. Ő egyébként egy fejlett piacgazdasággal rendelkező nyugat-európai országban dolgozik, ahol az általa leírtaknak évszázados hagyománya van. Nyilván időnként még rácsodálkozik az itthoni félbalkáni állapotokra, ha szembesülnie kell velük. Ez az oka a hitetlenkedésnek. :)
süti beállítások módosítása