IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Reszli poszt - Reggel

2010.01.29. 02:00 Irodai Patkany

Tegnap takarítottam a vinyómat, és találtam pár sosem publikált posztot. Ezeket vagy nem fejeztem be, vagy szarnak tartottam és nem tettem ki. Például ilyen az egyik:

Szeretem a reggelt. Ha csinálnék egy filmet, mindegy miről szólna, biztos, hogy a reggellel kezdődne. A Nap fenséges vörös korongja diadalittasan emelkedik a város fölé, első sugara kellemesen melegíti a hátam, kényelmesen hátradőlök a kávézó teraszán és kinyitom az újságot. A pincérlány kedvesen mosolyog rám, friss pékáru illatát hozza a szél. Egy egész percre elfelejtkezem róla, hogy ma munkába kell mennem. A keserű felismerés végül jobban fáj mint szeretném, mintha baltával basztak volna fejbe.

Az irodába elsőként érkezem. Sietnem kell, mert ha a reggeli adagot nem követi még egy lövés kávé, órákra katatón állapotba kerülhetek. Az asztalomnál várom meg míg kijön az első kancsóval. Ez nagyjából négy perc, de negyvennek tűnik. Épp a madarakat bámulom az ablakkal szemközti fán, mikor leül velem szembeni asztalhoz egy jó illatú lány. Nagyon vidámnak tűnik, még dúdolgat is valamit halkan. Amíg bebootol a gép, bolondosan végigsétáltatja ujjait az asztalon, másik kezével egy huncut tincset csavargat a homlokán. Velem szemben egy kövér faszi szokott ülni, valami Károly talán. Csodálkoznom kéne a metamorfózisán, hogyan lett a lángos-képű zsírgombócból jó illatű lány, de meglepődés helyett inkább érdeklődve figyelem a jelenséget. Közben hallom, hogy kijött a kávé, elindulok levenni. Eszembe jut, hogy meg kéne kérdeznem nem inna-e velem. Mármint kávét. Mire visszafordulok, a lány már eltűnt, sosem láttam többé. Ő volt a legizgalmasabb dolog, ami reggel történt velem. Nem konkrétan aznap reggel, hanem úgy általában véve reggel.

4 komment

Címkék: mindennapok análisbehatolás

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr361711510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bombata · http://indulovallalkozas.blog.hu 2010.01.29. 14:36:50

Na vééégre valami!!!
Toljad Patkány, már nagyon kellett ez a poszt.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2010.01.30. 19:07:29

Á sztem több reszlit nem nyomok ki, nem véletlen maradtak a vinyón. Ez is totál...géj.

suo tempore 2010.01.30. 21:22:41

hát ez nagyon tündibündire sikeredett

Dzsó Bendzsó 2010.01.30. 22:42:44

kérünk reszlit. jobb híján ez is jó!
süti beállítások módosítása