IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Nyaralni mentünk

2007.08.03. 14:00 Irodai Patkany

Elhúzunk nyaralni, majd hétfőn / kedden jövünk haza. Mire ez a poszt megjelenik, már úton is leszünk. Akartam előre időzíteni posztokat, hogy hétvégre se maradjatok Patkányok nélkül. Nem sikerült, lusta vagyok.

7 komment

Címkék: punk sör buli nyár kóla

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr99131441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maestro 2007.08.10. 11:05:39

hétfőn/kedden... apukám, péntek van.
hol a sztori?

mf 2007.08.10. 12:34:11

tekintettel arra, hogy a nyaralás szabival jár, gondolom most kölcsön kenyér (izé... szabi) visszajár módon szopatja őket a főmufti. persze lehet, hogy belefulladtak a piába... őő... valamelyik tó vizébe, igen. habár, a patkányok biztos tudnak úszni. az irodai is? x)

DonCiccio 2007.08.13. 10:49:42

Hosszú (kényszer)nyaralást sejtek a háttérben... :-) Kizárólag azért, mert ma jóindulatúnak érzem magam. :-D

Király Rák · http://kiralyrak.blog.hu 2007.08.13. 11:04:23

Na, kedves olvasók, akkor mától óránként baszogatom Patkányt, hogy fejezze be a tréninghétvégés sztorit, mint az IP olvasók egyszemélyes szakszervezete. :D

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.08.13. 14:59:41

Azt hiszitek viccel, de tényleg óránként baszogat...amúgy azért nem írtam meg eddig a folytatást, mert szabin voltam, és kiélveztem a nyaralás ill itthonlét minden percét. Meg építettem régi szekrényekből ping-pong asztalt, ami nagyon csúcs. Holnaptól újra meló, majd ott tuti megjön az ihlet is.

Maestro 2007.08.16. 11:46:32

milyen alkalmazott vagy... hagyod hogy baszogasson? :D

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.08.16. 15:03:56

Patkány nem az alkalmazottam, úgyhogy baszogathatom. :)
süti beállítások módosítása