IRODAI PATKÁNYOK

Heló, Patkány vagyok. A legrosszabb fajta, Irodai. Ez a blog arról szól, milyen bizarr dolgok is történhetnek egy átlagos munkanapon az irodában. 2005 óta a saját szórakozásunkért.

Linkblog

LEVROV

Megint szar napod volt az irodában? Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk!

HTML

Nyár van nyár...

2007.07.28. 17:00 Irodai Patkany

...és a legnagyobb uborkaszezon. Sosem értettem igazán, mi köze az uborkának a pangáshoz. Vagy az uborka nyáron érik, és most kell szüreteleni? Vagy mi a fakk? Városi gyerek vagyok, na. Nekem a nyárról inkább a dinnye jut eszembe, ha már zöldség. Szóval dinnyeszezon van, és ilyenkor a szokottnál is lustább vagyok írni. Már ott tartok, hogy Patkánynét zaklatom, hogy írjon valamit a blogra. Valami könnyedet, valami nyárit, valami csajost. Azzal nyugtatom magam, hogy ez egy átgondolt stratégia része, mármint hogy a csajom is írjon, mert így nyithatunk új célközönség felé, az Athináról átkattintó leányok nem fognak rögtön továbbállni. De az igazság az, hogy kibaszott lusta vagyok írni, és szeretném átruházni valakire a feladatot.
Viszont csináltam új kinézetet, és tervezek új funkciókat is. Najó, rendes bejegyzés is lesz, voltunk ugyanis balatoni tréninghétvégén, majd este nekiülök és megírom az élményeket.

Update: este mégse írom meg, mert közterezni megyünk... akkor izé, majd holnap.

12 komment

Címkék: nyár uborkaszezon tréning

A bejegyzés trackback címe:

https://officespace.blog.hu/api/trackback/id/tr27127123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skip · http://www.index.hu 2007.07.28. 20:40:33

Az uborkaszezonról amúgy a pestiside-on is volt szó mostanában, szerintük "uborkaszezon, meaning the time when so little goes on that the media is forced to write stories about cucumber harvests."

mf 2007.07.28. 20:48:25

az uborka a földön fekszik. vagyis amikor nyár van, és te is a földön fekszel, mert pölö napozol, akkor az uborka is. de azt mégse mondhatjuk, hogy nyár van, szal itt a földön fekvés a napon szezon. szal itt van az uborka szezon. egyébként, sztem a nőstények, ha olvassák, pont azért olvassák a blogot, mert nincs benne semmi nőies. persze ez csak tipp.

ener 2007.07.29. 09:52:29

Well, nice dizájn.
Az asszony meg írhatna!
Várjuk, az összes patkányrajongó nevében. Márha...

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.07.29. 11:43:02

skip: Akkor mégiscsak az uborka aratáshoz van köze:D
mf: Ez a földön fekvős dolog kicsit erőltetett, de tetszik:D
ener: minden csak attól függ, mennyire fog unatkozni az elkövetkezendő hetekben...

Athina · http://blog.athina.hu/ 2007.07.29. 13:46:26

Huh, ez az új dizájn. Nemgyerebe. De nem is az én blogom. A nyakkendő jobban tetszett. :)

gonoszkiralylany 2007.07.29. 15:44:04

nekem az is nagyon tetszik amiket ti írtok :)) most végigolvastam mindet ami addig keletkezett amíg nem voltam itthon.
(mondjuk nem Athináról jöttem)

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2007.07.29. 16:09:37

Athina: üdv itthon! Remélem jól telt a nyaralás, bár majd biztos beszámolsz róla. Ami a dizájn illeti, nyakkendő lett volna ebben is, csak sehogy sem tudtam odavarázsolni, hiába, ezt a photoshop dolgot nem nekem találták ki. :(

Gonoszkirálylány: tényleg végigolvastad? Wow, idáig én magam se jutottam el még :D
De nagyon örülök, hogy tetszik, ilyenkor hízik a mája az embernek rendesen.

gonoszkiralylany 2007.07.29. 20:47:04

Jóvanna, csak 8 post volt és ráértem (:

webmotion · http://webmotion.crpl.hu/ 2007.07.29. 22:33:02

Héjj, én is már többször is végigolvastam, sőt az egész blog fent van a mobilomon, szal ha utazok vagy vegetálva rohadok valahol, mindig előveszem és újra befosok a röhögéstől a madaras-kávésüveges meg a teszkós pontyos meg a woknyi fosos sztorikon :)

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.30. 06:40:21

Ha csak ezen múlik, add ide valamelyik, arra alkalmas grafikai elemet, és belehegesztek egy nyakkendőt. Perverzió. :D

Király Rák · http://kiralyrak.blog.hu 2007.07.30. 11:45:04

Ej, csak Tomcat el ne kezdjen nyakkendőt hordani, mert akkor nem sok ideje marad egyéb dolgaira, azt hiszem... :)

Athina · http://blog.athina.hu 2007.07.30. 12:03:08

Ehehe.

Tomcatnek rettenetesen áll a nyakkendő, és minden, ami a menedzser outfit része. Valami hihetetlen metamorfózison megy át, ha ráadnak egy öltönyt, egy szemüveget, meg a kezébe nyomnak egy aktatáskát. Konkrétan nyálban csúszó, zöldhasú százlábúra kezd hasonlítani, és azt várod, hogy mikor szólal meg: "nyald meg a nyakkendőmet is, mami".

Neki jobban áll ez a "beverem a pofádat és kihúzom a nyelvedet az orrlyukadon át sztájl". Így egész férfias. Valójában egyáltalán nem ez a típus, de jól működő imidzs mindenkinek kell.

Na, most megyek és tárgyalok _nyakkendős_, laposhasú, csupaszmellkasú juppikkal. Olyan mókásak. :)
süti beállítások módosítása